lørdag, november 14, 2009

Heihei :)

Nå e det jo ganske lenge siden eg kom tebage fra london turen, så kanskje på tide og oppdatera litt her!
Som sagt så reiste eg heim te jørpeland itte eg kom tebage og der blei eg faktisk ganske lenge, hadde jo ikkje någe spess eg sko jer i bergen så eg konne liga så greit bare vær heima ei lidå stond når eg fysst va der fant eg ud :)
Dagane heima på jørpeland har vært veldig herlige og avslappande, fekk treft heile søskenflokken, veldig kjekt! Eg har fått jobba littegrann på rema 1000, troffe venner også var vi ei helg i Oslo:) Der budde me heima i den nye leilgheten til Mona & Fridtjov, og på lørdagen var eg og Miriam på kino og såg This is it, utroli bra film altså, eg merke nå at eg syns synd på di som hadde billettar til den konserten, for det hadde blitt en stor opplevelse, Michael Jackson va rett og slett et musikkgeni
Og på kvelden var me på folketeateret og såg musikalen Mamma mia, det var fantastisk gøy :D Eg digge jo mamma mia filmen så det va veldi gøy å få se musikalen, litt rart når di sang på norsk, men det funka det og :)
Så etter ca 3 uker heima på jørpeland så satte eg kursen mot bergen igjen! Og nå e eg igang med oppgave nr 2 her, nå e det livssynsoppgave, ganske spennande egentlig, men der e mye som ska gjerast, så eg komme nok te å ver opptatt med den någen uker fremøve!
Någe som kanskje kan virka litt øveraskande e at Eg & Ellen har nå faktisk bestemt oss for og si opp leiligheten vår og kommer begge til og flytte heim til jul! Ingen av oss har jo någe som holde oss tilbake her i bergen, kan studere like mye hjemme som her i bergen! Ting blei ikkje heilt som forventet, sjøl om det e veldig kjekt å vr her fordi vi har begge masse kjentfolk her i byen! Men nå e det nå blitt slik, og eg komme til å bu heima et halvt år før eg mest sannsynlig sette kursen mot Oslo og kr.dom på fjellhaug! Det blir spennande!
Blir rart og flytte heim igjen, men det e jo kun for et halvt år, så eg rekne med det ska gå fint :)
Jaja, det va vell egentli det som har skjedd siden sist i livet mitt, sånn litt fort og gale, hehe! Tenkte eg sko avslutta med og legge ut et fantastisk klipp fra valen frokost tv, den mannen e bare heilt utroli morsom, digge det programmet, så kos deg ;)



"Kvinnen skal stekes på 180 grader i ca 20 min mens mannsgrisene di skal brenne på 500 grader i ca 2 døgn" Haha, eg ler liga godt kver gong eg ser dette :D!

5 kommentarer:

Mona sa...

Oi! Nå må eg sei eg blei ganske overraska! Tippe mor blir godt fornøyd med å få deg heim! Det blir veldig kjekt for Sara og når tante Helene e hjemma når hu ska på besøk te mormor og morfar på Jørpeland;) Lykke te med oppgaveskriving! Det går i det her åg! Glede meg te å få deg te Oslo!!! Koooos

BTW sa...

Flytte du tebgae? Nooo:( Men håbe at du kjeme jevnlig på besøg te Bergen då:)

R'n'B sa...

Haha...:)
Men du..
Eg blogg-utfordra deg...!
Reglar: 1: Skriv 10 ting om deg sjølv. 2: Legg ut eit bilete som er eit av dine beste minner og fortell om det. 3: Legg ut eit bilete du ikkje likar og eit du likar. 4: Så utfordrar du 5 til.

Helene Kirkholm sa...

Oioi spennande, det kan kanskje få igang bloggingå mi igjen ;)
Vell eg ska ta utfordringen ;)

Kari sa...

Åj.. Komme du te Oslo neste år?? Konge då! :D Så kjekt