søndag, oktober 04, 2009

London Baby :D

Det nærme seg med stormskritt, imårå tidlig (mandag) må eg stå opp i 5 tiå for og ta flybussen som går kl hal 7, skrekk og gru! Men med tanke på kor eg ska så trur eg ikkje det ska bli någe problem å komma seg avgårde! Eg ska som du kanskje har forstått til Oxford & London!
Dette e ein studietur med KL gjengen, kjekt med ein obligatorisk utenlandstur :)
Tenkte eg sko legga ud programmet vårt i korte trekk, så kan du viss du har lyst følga med på dagane mine i London denne vegå!

Man. 05. okt: Ankomstdag - Vi reiser direkte til Oxford
Tir. 06. okt: Kursdag med fokus på C. S. Lewis og Oxford (v/Philip Vander Elst)
Ons. 07. okt: Kursdag med fokus på utfordringen fra ateismen
- i naturvitenskap og aktuell populærkultur (v/Richard Cunningham og John Lennox)
Tor. 08. okt: Kursdag med fokus på apologetisk formidling (v/ Krish Kandiah)
På ettermidden reiser vi til London hvor vi blir resten av uka.
Fre. 09. okt: Kursdag med fokus på populærkultur, ungdom og livssyn (v/Nick Pollard og Peter Williams)
*Musikalen Les Miserables på Queens Theatre om kvelden.
Samtale over en pizza etterpå.
Lør. 10. okt: Fridag i London…! :D
Søn. 11. okt: Kursdag med fokus på evangelisering (”Speaker’s Corner-gruppa")
Man. 12. okt: Kursdag med fokus på tekstutleggende forkynnelse i vår tid (v/David Jackman)
(Avreis på kvelden)

Dette blir så bra, masse utroli spennandes undervisning med mange dyktige folk!

4 kommentarer:

Knudi sa...

Virke heilt konge. Programmet e ganske prikklikt vårt. London e bare ein deilig by. Eg håbe dokk får hørra Lennox, han kunne ikkje i fjor. Han e jo ein av europas bedre apologetar...

Anonym sa...

Heldige deg. Eg og vil te London. Kosa deg masse!!!
Klem fra mamsen

Marianne sa...

Heldiggris...vi og vil!!!

R'n'B sa...

ÅÅÅ, d høyrest kjekt ut!
Kos deg i London, baby ;)