fredag, oktober 02, 2009

Family Guy!

Dette e ein serie som bare e heilt syk, og då meine eg syk! Men det e aligavell så utroli morsomt, for ein humor! Dette e ein av di seriane eg bare kan sidda for meg sjøl å le høgt, fantastisk! Legge ud et par fantastiske øyeblikk, kos deg ;)

Brian's Novel!
Brian e familiens hund som holder på og skriver en bok som han egentlig aldri komme igang med! Stewie e minstemann i familien, tror ikkje ord kan forklara han, du må nesten bare oppleva det, haha :D


Peter buys a horse!
Peter e gift med Lois og han e faktisk ennå dummare en Homer Simpson (for dokk som ser The Simpsons) Eg syns det e heilt fantastisk at det ekteskapet deiras fungere :)



Tilslutt ein liten go bit fra Homer Simpson ;)

2 kommentarer:

Knudi sa...

Någe så grenselaust pisspreik! Fantastisk. Eg lo så eg grein :-) Han gjekk jo opp ein oktav for kvar nye setning... Og Homer levere varene som vanlig.

Helene Kirkholm sa...

Hehe, eg vett! Tenkte meg at du ville liga dette, det e heilt fantastisk :)