torsdag, september 24, 2009

Nytt og bedre liv?

Ja så har eg altså meldt meg inn i Elixia, for andre gang faktisk, hehe. Det blir spennande å se om eg klare og utnytte meg av tilbudet bedre denne gong enn forrige! Men senteret ligge veldi nært oss og såg veldig bra ut, så nå ska både eg & Ellen gå igang med trening og et nytt og bedre liv!
Herlig!


Ellers kan eg fortella at denne helgå får eg besøk fra Jørpeland! Mor, Far & Miriam sette kursen mot bergen imårå, det blir kjekt, ser fram te det! Så planane våre e ikkje så mye til nå, men me tenkte og kanskje ta fløybanen opp til Fløyen, værmeldingene e jo ikkje de beste men det stoppe ikkje oss :) Så det blir bra!


Ja sånn ellers trur eg ikkje der e så mye nytt å fortella her i gården, jo foresten, eg har nå endelig fått meg jobb! Det var veldig mye styr for og få det i boks, tok litt tid før sjefen ringte, så eg måtte ta ein del kontakt og følte eg maste mye, men det hjalp og jobben e nå min :) Ja det blei på rema 1000, men det e vanskelig å få jobb i bergen så eg e gla for at eg ivertfall har fått jobb!

Snart nærme det seg og studietur med KL gjengen, då ska me til London & Oxford, det blir spennande, har aldri vært i England før, så forventningane e store! Trur det komme til å bli veldig bra! 5 okt e avreisedagen også skal vi vær der frem til 12 okt, så det blir ei veke med mye spennande undervisning og opplevelsar, skal bl.a. vandre i C.S. Lewis sine fotspor :) glede meg!

5 kommentarer:

Kristin sa...

GRATULERA! me jobb alså:-) Gooo Rema1000, å GOOOO England! Æg glede mæg sååååå!!! hehe... England e fantastisk!

Helene Kirkholm sa...

Hehe, takk for det ;)
Ja England blir så utroli bra! Bare litt øve ei uga igjen nå!

Marianne sa...

Grattis med jobb!!! Har forresten også fått ny jobb, på coop selfølgelig. lenge leve matbutikk! Kjekt å se at du forresten tar deg nytte av vår fantastiske natur! Hvordan har du det ellers da? Trives i Bergen? Du må hilse familien når de kommer på besøk.

Helene Kirkholm sa...

Takk takk :)
Ja det e matbutikk som e tingen vettu, så gratulera md jobb du og ;)
Ellers har eg det veldi bra, nå e nettopp familien reist, me har hatt ei veldi kjekke hlg ilag! Så nå ser eg fram te jobbstart imårå og london tur om ei uga, blir bra :) Satse på og få til ei oslo helg ein gong i framtiå, hadde vært kos!

Lillian sa...

Stilig design Helene ;D