tirsdag, september 15, 2009

Sol i Bergen :)

Mandag va dagen då endeli regnskyene måtte vika for solå i bergen og :) Me hadde ein heilt utroli fin dag med knall blå himmel og sol heile dagen, god sommarfølese:)
Så eg fant ut at dette måtte utnyttast, ikkje øveraskande tok eg meg ein tur på fjellet, det blei damsgårdsfjellet igjen, med kamera denne gongen! Herlig tur i solskinnet!

Seinare på dagen va det duka for viking kamp på brann stadion, då stilte Eg, Ellen, Lillian & Margrethe opp og heia viking fram, selv om kun to av oss faktisk heia på viking, men Lillian & Margrethe blei nok litt reve med ;) Kampen starta jo heilt konge med Viking i ledelsen, og det resultatet klarte di å holda på ganske lenge, heilt te viking fant ud at di ville score et mål til. Beklagelig nok blei det i feil mål. Så kampen endte opp med resultatet 1-1, kjedeli, det såg lenge ud som om Viking sko klara den kampen, men den gang ei. Men me hadde det ivertall heilt topp, ska ikkje stå på god stemning :)
Også må eg nevna ein ting som eg syns va litt festlig, det seie bare litt om temperamentet til brann supportere, rett før kampens slutt blei det sagt ut i høytaleren, "Alle viking supportere må vente 5 min etter kampen før de forlater stadion"
Om det va av sikkerhetsmessige årasker eller ikkje blei ikkje sagt, men ka annet ska ein tru, festlig:)
Etter kampen var ennå ikkje dagen øve, nei den varte nok någen timar udøve nåttå med valgvake hos ein bildøy gjeng :) Vi følgte trofast med fra kl hal 11 og frem til halv 2 på nattå. Det va jo egentli ikkje verd det, for som jo de fleste nok har fått med seg så må me jo holda ut 4 nye år med ei rødgrønn regjering, det e trist!

2 kommentarer:

Knudi sa...

Når det gjelde Brann-supporterar, så ... (e d kanskje beste me ikkje snakke for høgt)... De e rett og slett ein egen rase.

Itte Vålerenga-Brann måtte de venta 20 min. Så forholdet mellom viking og brann e kanskje litt bedre...

Margrethe sa...

Damsgårdsfjelle såg veldi fint ut, ej e så me neste gong:)