torsdag, august 27, 2009

Back in Bergen :)

Då va sommaren slutt og kverdagen e begynt igjen, egentlig ganske herligt :)
Nå har eg vært i bergen i 2 dagar og har begynt å komma på plass, leiligheten e heilt topp! Dagane har for det mesta gått til utpakking og rydding. Igår va ein tur ude på bildøy først for og hente et flyttelass også på kvelden va me ute igjen på årets første onsdagsmøte, veldig bra!
Idag har me vært på JYSK og kikka på seng, må venta te øve helgå før eg kjøbe, for då har di et veldi bra tilbud på ei seng :) Også har me vært å handla på IKEA, mye for pengene der, ka sko ein student gjort uden IKEA spør bare eg!:)
For de intereserte så legge eg ud litt bilder av leiligheten så langt :)
Rommet mitt :)
Kjøkken
Ellers så har det jo vært ein heilt topp sommar! Eg har vore ein del på jobb, men e har og fått reist litt rundt i Norge på ferie, kjekt!
Va jo somsagt någen dagar på lyngdal bibelcamp, der va eg sammen med Randi, Berit, Siri Birgitte og Malene, utroli kjekt! Der va me på møter, me grilla, campa :), johannes åpenbar, knøtten, eg traff Tonje ein dag, og ellers bare mye kjekt :)
Itte det gjekk turen til Bergen og GF, veldi bra det og. Budde ilag med Knudi, Marianne, Jofrid & Tor Steinar i et flott hus, herligt! Kjekke dagar i bergen me mye bra møter og spennande forhandlingar!
Også har eg jo vært på UL!!! Då budde eg med Siri Birgitte, Kristina & Ida Kristin i campingvogn, og eg konne fortalt någen morsommer historiar fra det, men tar så mye plass, men me hadde det ivertfall heilt konge! UL va veldi BRA!
Så har me jo fått tid innimellom til bading, fjelltur, grilling, is, familiekos osv :) Bra sommar!
Forrige uga starta eg på gimlekollen med ei spennande innføringsuga, ska ta et årsstudium i kommunikasjon og livssyn der. Dette e då i kr.sand men studie kan tas øve nettet, derfor bur eg i bergen :)
Me budde på et misjonshus den ugå, og va på skulen fra kl 9 om morningen til enten 5 el hal 8 på kvelden, intense dagar, men veldig kjekt! Budde ilag med Elisabeth og storesøs Mona :) Også ble vi kjent med noen til så vi var en liten gjeng som hodt sammen :) Trur dette komme til å bli et veldi bra år, eg må bare vær flinke til selvstudie, kan bli spennande :)
Legge ut litt bilder fra sommaren. Så ska eg prøva å få oppdatert mer udøve høsten.
Eg og Bonzo på tur til "Hesten"
Eg & Miriam i Tropphølen :)
Bursdagsfeiring :) Miriam blei tenåring (13 år)
Lyngdal bibelcamp, teltet vårt i bakgrunnen!
Grilling :)
På UL, Meg, Reidun & Elin
Konsert med Ole Børud på UL, her e campinggjengen :)
.
.
Ellers fikk vi og to store og gledelige nyheter denne sommaren, og dette har me venta lenge på :)
2 søstre med liv i magen:) Endelig! Eg ska bli tante til to prinsesser i januar, å eg glede meg så enormt te det! Mye kjekt å se fram til!

5 kommentarer:

Prop-ellen sa...

Dette er konge. Bergen og arbeidsledig here we come! :D ;)

Anonym sa...

Kjekt innlegg. Såg ud te ver ein kjekke leilighet. Lykke te og så har me jo hatt ein kjekke sommar ja. Tomt her itte du reiste, om du ikkje jer så mye av deg!!!!
Klem fra mor

Knudi sa...

Eg har sagt det før og seie det igjen. Gled deg te turen te England! For et land :-)

PS! Mor, du må variera adjektivå litt :-P

Helene Kirkholm sa...

Ja eg gleder meg ;)
Hehe, forstår godt at hu skrive ordet kjekt itte å ha lest innlegget mitt, eg må nok variere språket litt sjøl ser eg :p

Anonym sa...

Knudi: Eg sko nok hatt nogen norsktimar hos deg!!!
Klem mor