søndag, juli 05, 2009

Sommar!

Det e ferie :)
Gidde ikkje skriva så veldig utfyllande om ka som skjer, men legge heller ud någen bilder av någe som vil prega min sommarferie :)



Ja eg e trofast mot Rema 1000 og jobber det eg kan :)


Fra søn 5 til 9 juli sette eg kursen mot Lyngdal og bibelcampen der :) Glede meg


Reise heim fra Lyngdal den 9 juli og den 10 juli (fredag) går vein til Bergen og NLM's generalforsamling der, blir gøy!

Og den 28 juli e det duka for UL i kongeparken, eg GLEDE meg, då blir det camping med gode venner og masse bra program på årets UL!! Kom og bli med!


Ellers komme nok dagane innimellom te å gå mest i jobbing, men finne alltid litt tid te å treffa venner, bada, soling, avslapping osv, det som hørre med i feriane :)

2 kommentarer:

Marianne og Knut Kåre sa...

Lykke te med innføringsvega! Nesten så eg misunne deg litt :-)

Helene Kirkholm sa...

Takk for det :) Ja dette e heilt topp, veldi spennande undervisning :)