mandag, januar 11, 2010

Nye tider i vente! (igjen)

Ja det stemme, "Akilles - den gode følelsen" e vinterens nye forsøk på et nytt og bedre liv.

Eg e klar øve at dette e blitt prøvd ud 2 gonger før, men då på elixia treningssenter, så kanskje det e akilles på jørpeland som skal til:)
Eg og Mor va nede idag og fikk en liten omvisning og godsnakking om senteret, så vi tenker og melde oss inn når vi ska på vår treningsveiledningstime om 2 uker, dette blir spennande :)
Då blir det "mage, rumpe, lår" timer og "bodystep" som komme te å stå på vår timeplan framøve, hehe!
Og dagen forstatte jo bra når dette er ein del av det som står på menyen idag:

Ellers sette eg kursen mot kr.sand og gimlekollen igjen imårå, då ska eg bjynna på faget "kristen tro som livssyn", glede meg. Ska vær i kr.sand til fredag, så det blir 3 intense dager med undervisning før eg ska igang med sjølvstudie og oppgaveskriving igjen!

Den førsta vegå i februar e planen og ta ein tur til oslo og forhåpentligvis få hilse på tantebarn :) Også reise eg til Sogndal for og besøke Kristina og Siri Birgitte, det blir kanonkjekt!

Vekene ellers framøve må eg virkelig inn i tenkeboksen for og finna ud ka eg vil videre nå, ka byr høsten 2010 på? Eg vett ikkje.... Alternativene til nå e enten Kristendom grunnfag på fjellhaug (oslo), eller gå ut i lære som møbelsnekker, altså ta fagbrev. Någen som har gode tips???

6 kommentarer:

Lillian sa...

Kom til Bergen! Fantastisk plan! :D
Vel, du kan gå i lære i Bergen? Går d? Åsså kan du bu med oss! Vi saknar deg! Du skal til Oslo veka før meg du da! Crazy! Når tek du turen til Bergen da?
Klem på deg!

Anonym sa...

Gå i lære.. så kan meg å du starta bedrift ein gong!! :-) JA!

Sissel sa...

Ingen tvil; Kom t Bergen igjen!! :)

Mona sa...

Hehe...eg sko gjerna likt å vær flua på veggen når du og mor trene mage, rumpe og lår på akilles! Kunne egentlig tenkt meg å vært med sjøl:) Når det gjelde neste år så vett du ka rådet mitt e: Oslo selvfølgelig!!!!!!

Helene Kirkholm sa...

Hehe, ja eg tippe det konne blitt et festlig syn ;)
Vell eg må sei te nå så e tipså litt delte innpå her, hehe, men takk uansett, så får me se ka det blir :)
Silje (rekne med det e deg:) ja det hadde vært kult å starta egen bedrift, me konne spesialisert oss på diverse hyller (dvd, cd, krydder osv ;) hehe

Anonym sa...

I wish not agree on it. I assume polite post. Especially the designation attracted me to be familiar with the intact story.