tirsdag, april 13, 2010

Eksamen...

Ja denne ugå e det duka for eksamen, hjemmeeksamen!
Mandag og frem til fredag føle eg meg litt som han på bildet, innelåst! Og sjølsagt va det denne ugå, når endelig solå e komt fram og skinne så fint på den blå himmelen utforbi, og eg har mye heller lyst å vr ude enn inne.... Menmen, får prøva å jr dt besta ud av det :)
E ivertfall i gang, så kan jo håba eg blir ferdi i god tid før så eg kan få nyta litt av denne ittelengta våren som endelig e komt :)
Snakkes...

PS. Eg savne disse to:

Og bare sånn helt tilslutt, om 3 uker e eg her, yeah ;)
Gran Canaria :D

2 kommentarer:

Lillian sa...

Ååå! Ej kjenne følelsen.. Ej he nemlig også heimeeskamen til torsdag! Og det e sol i BERGEN! Kor ofte skjer det liksom? Også e det meldt stygt vær til helga. TYPISK liksom!
Kor e det du skal feriere henn? ;)

Helene Kirkholm sa...

Ja det e så typisk at eksamen ende på akkurat dei dagane, don't like it!
Me ska te Gran Canaria ;) Blir gøy!