mandag, september 07, 2009

Tidens siste hendelser...

Der e ikkje så veldi mye som skjer for tiå egentlig, eg e igang med studiet mitt på gimlekollen, lese om sekularisering, ateisme, humanisme, postmodernisme, ja u name it... Mye å holda styr på, men det e spennanda :)
Ska snart komma igang med oppgaveskriving, vente på ei bok som eg tror kan vær greit å ha lest i før eg begynne på oppgavå om "kommunikasjon"....
Ja ellers så går eg å vente i spenning på telefon om eg har fått jobb eller ikkje, har selvsagt søkt på rema 1000, ingen øveraskelse kanskje :) Og det hørtes ud som om jobben var min når eg var innom, men ingen tlf så langt, tålmodig!

Men eg må bare fortella om ein utroli herlig tur eg va på i helgå. Planen va egentli bare å kommma litt ud etter å ha lest ein del på pensum. Så eg sko bare gå å finna veien opp te damsgårdsfjellet, eg sko ikkje heilt opp der. Men når eg fysst va komt igang, så blei det liksom te at eg måtte bare gå litt te for kver gong eg egentli hadde stoppa for å snu. Og tilslutt va eg plutselig oppe på fjellet kl 8 på lørdagskvelden. Der va det et ufattelig syn som møtte meg på toppen, det va seint på kvelden og solå va på vei ned, og den solnedgangen møtte meg på toppen. Herlig å komma opp og møta solå på sitt beste :) Det e egentlig ikkje någe mer befriande enn å vr på fjelltur aleina med Ipoden har eg fonne ud, der kan ein finna fred altså! Så ukens anbefaling, hvis været e greit, kom deg på fjellet, det e herligt ;)


Eg hadde dess ikkje kamera med meg den dagen, men dette bildet minne litt om fargane den kvelden ivertfall, bare ta vekk alle trenå og få inn litt mer fjell så har du det ;)



Ingen kommentarer: