lørdag, mai 30, 2009

2 fantastiske år!

Nå e snart mine 2 år her på Bildøy øve, det føles utroli rart ud! Det e liksom her livet mitt e nå, også e det plutselig øve allerede. Det har gått så alt for fort... Men det har vært 2 heilt fantastisk flotte åre som eg aldri ville vært foruten, det har vært år til oppbyggelse, eg har lært så utroli masse nytt og verdifullt! Eg har fått utvikla meg som person! Eg vært i en tjeneste i år som eg har lært masse av og sitte igjen med masse god erfaring fra! Bildøy har gitt meg utroli masse og eg e så gla i denne skulen og alle de fantastiske menneskene eg har møtt og nye venner eg har fått! Eg anbefale virkelig alle å ta ett år på bibelskule, det er så verdt det! Og mest av alt anbefale eg jo selvfølgelig Bildøy!!!

2 bilder legge eg ut.
Første bildet er "min gjeng", fjoårets herlige gjeng, me som gjekk på Bildøy året 07/08. Takk for gode minner og opplevelsar! For ett konge år!!!


Andre bildet er jo og min gjeng egentlig, men på ein litt aen måte :) Bildøy bibelskule 08/09. Gjengen eg har vært stipendiat for og blitt så utroli gla i! For ein fantastisk herlige gjeng dokke e, takk for alt me har opplevd ilag i år:) I will miss u guys!!!!

3 kommentarer:

Knudi sa...

"gla i utrolig"... Ein liden glipp der :-P

Du e hjertelig velkommen te Oslo. Ska ble kjekt å få deg innom i vår nye kåk :-)

Helene Kirkholm sa...

Sånn, godt du sa ifra :) Såg litt rart ud!

Ja det blir kjekt å komma te Oslo, veldi klar for det ;)

Ingvild Søndenå sa...

og eg vil savna deg og!